lördag 30 maj 2009

Miljöpartiet



EU-valet är på gång.
Och mitt intresse för politik är typ noooll.
Men jag vill vara intresserad igentligen.
Fatta vad de snackar om, ha en åsikt.
Ta rättigheten att rösta och känna mig säker på att jag röstar rätt efter mina värderingar.
På DN.se kan man göra ett test. (något jag rekomenderar dig att göra)
Jag blev Miljöpartiet, det som jag tänkt rösta på i alla fall.
Såå de känns ju bra :)
Jag tror att hela miljötrenden är rätt löjlig och överdriven ofta,
men den är värd att följa.
Vilka faaaan e vi att förstöra världen vi står på?
Som vi dessutom inte är ensamma om att stå på?
Och i debatter som handlat om andra ämnen brukar jag alltid hålla med Miljöpartiet.
Maria Wetterstrand, deras språkrör, e ju så jääävla cool också!

Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar