söndag 19 september 2010

Jonna

Jag är så tacksam för de åren jag fick med dig. Och det blev ju ändå rätt många! Jag älskar dig! Du kommer alltid finnas i mitt hjärta.

Jag kommer aldrig att glömma...

...ditt lyckobjörnrytande.

...hur dina tassar luktade ostbågar.

...hur du började vifta med tassen när vi kliade dig på ryggen.

...vilket blindstyre du var!

...hur du osmidigt låtsades tappa godisen vi la pa din nos så att du skulle kunna hugga in kvickt istället för att vänta på vårt kommando.

...vilka dumboöron du hade som valp.

...hur du kom och gav mig en kram när jag bad om en.

...vad lycklig du blev när pappa kom och busade med dig.

...hur mjuk och len du kändes på huvudet.

...de gånger du somnade i mina armar.

...hur jag blev varm i hjärtat nar du snarkade.

...hur du nös och nös av avgaserna varje gång en bil körde förbi.

Jag kommer aldrig glömma dig Lilla Bus.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar