fredag 3 juli 2009

Mia Törnblom



Mia är nog en av de mäniskorna som jag beundrar mest i världen, hon är så otroligt cool! Jag har alla hennes 4 böcker: "Självkänsla nu", "Mer Självkänsla", "Så dumt!" och "En härlig bok".

Böckerna är underbara men kan ibland va lite tjatiga, fast jag antar att det behövs i sådana böcker. Att det verkligen är tydligt. När jag läste boken "Så Dumt!" som handlar om hennes liv, kunde jag inte sluta! När jag inte läste, hade jag hela tiden boken i tankarna och ville veta resten av historien NU! Och jag diggar omslaget...

Tänk att hon från att ha INGENTING, har jobbat så hårt att hon skrivit alla de här böckerna, haft ett eget TV-program, utbildiningar som folk betalar för... Det är ju helt otroligt igentligen. Hon är en sann förebild och har så himla mycket att säga. Så lyssna! :)

Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar